fredag 4 april 2008

äntligen helg

.....har kommit hem ,nu är det helg....skönt.
jag gjorde en kortare dag ,stämplade ut klockan 14. roger kom ner på byn 14.30 ,vi hämtade oscar på fritte. beställde pizza som vi tog med oss hem.middagen idag är avklarad ...haha.
nu slöar jag en stund innan jag ska ta itu med disk och sånt. anton åker till en kompis efter skolan och behöver skjuts hem i kväll ,då passar vi på att helghandla.jag har än så länge ingen huvudvärk hoppas jag slipper få det eländet i kväll.jag har varit ovanligt tungandad flera dagar,inhalerat flera gånger varje dag mer än vanligt....kan bero på att jag håller nog på att bli förkyld...igen....
usch vilket tråkigt väder ,vinter igen .....stackars dig L ledig dag från jobbet och så har du fullt upp med bärgningar,hoppas du hinner vila i alla fall lite i helgen så du orkar jobba på måndag,det är tråkigt på jobbet , när du är ledig....
lycka till med keno o lotto i helgen.
nu ska jag vila ,hörs sen /ting

Inga kommentarer: