onsdag 2 april 2008

inte alltför pigg

ännu en fin dag ute och jag har jobbat hela dagen.anton har legat hemma ,men piggare är han och han säger att han vill på skolan i morgon.lilleman är pigg o glad han tycker om att va tillbaka till sina kompisar på skolan.
känner mig inte alltför pigg i kväll (trött och värk lite varstans) , men har ändå gjort lite nytta här hemma och hjälpt oscar med läxa. vi samlades i sängen,jag och resten av familjen och har tittat på rent hus på tv4 .
sen efter det var det läggdax för lilleman.roger och anton pysslar med nåt nere i köket och jag har krypit i sängen med datorn i knät.
kenot gav mig en vinst på 10 spänn i kväll....det håll å kännas meningslöst det blir ju aldrig nån högre vinst.....hmm....nått måste man ju spela för att kanske få vinna ,men vad??? det är frågan. jag måste grubbla ....haha.hoppas du gör nå fynd nu i kväll då du är på shoppingtur i stan med din far, L. ska kolla min mail och sen tradera innan jag lägger i från mig datorn .ha en fin kväll /kram ting

Inga kommentarer: