torsdag 24 april 2008

så var det torsdag

vaknade vid 04.30....låg kvar till strax efter 05.00 men sen klev jag upp.ganska pigg en som inte var pigg i morse var oscar,han var megatrött och jag fick tjata länge innan han kravlade sig ur sängen....inte kul.då klockan var 06.05 satt vi i bilen på väg till fritte.
då jag lämnat oscar på fritte tog jag en promenad till jobbet.
en förmiddag full med jobb....hua.
eftermiddagen blev trevligare ....haha.
nu är det bara en dag kvar tills det är helg och planer inför helgen är att pimpla och va ute o må gott.sen blir det att sräda o sånt som är nödvändigt.
ikväll har jag gjort de dagliga sysslorna som att fixa käk,tvätta , städa lite och hjälpt lilleman med matteläxa. roger har hämtat anton och har nyss kommit hem,han har varit hos en kompis.
nu sitter han här och surrar....otroligt den pojken vill aldrig sova ,förrutom på morgon...haha.
nu är klockan 21.30 och jag känner mig trött ,kanske dax att sova snart.
hoppas du får vila lite L ,det behöver du.....syns i morgon sov gott o söta drömmar/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej där hur går det med bloggen idag är det ju lördag väntar på en ny blogg ting ha ha