onsdag 23 april 2008

onsdagkväll klockan 21.50


...jag har nyss krypit ner i sängen och äntligen är min dator ledig och jag kan skriva några rader...haha.som vanligt har jag jobbat idag. idag har varit en tung dag ,jag har haft mycket hosta och tungandad ,lite bättre känner jag mig i kväll.
när vi kom hem så gjorde jag diverse sysslor som att tvätta diska och sånt. roger stekte grillkorv ,så vi åt en enkel middag korv med bröd...haha...det blir enkel mat speciellt då roger står vid spisen.jag var trött så jag la mig i sängen och somnade en stund.sen var det bara kliva upp för att göra lite nytta här hemma.då klockan blev 20 så var det tv dax (rent hus ) .oscar sover och anton ser tv ,roger är ute i garaget.
jag hann inte spela lotto i kväll som jag tänkt.jag sparar pengar och spelar på lördag.
undrar om du vunnit nå ikväll L...haha.....det skulle va kul om du finge vinna .....
nu är klockan 22 och jag ska se tv . ha det gott /kramiz

Inga kommentarer: