torsdag 17 april 2008

torsdag

...nu är det torsdag kväll klockan börjar närma sig 22 och jag har precis bäddat ner mig.
idag har jag jobbat som vanligt. när jag kom hem så väntade diverse sysslor som alltid.
jag har slöat lite...haha...men det unnade jag mig.
jag o pojkarna har varit ensam hemma ,roger stannade kvar på jobbet för att laga nått till skotern och traktorn. han kom hem vid 19.30.
anton o roger är nere och lilleman sover. han har en besvärlig hosta, hans hosta väckte han tidigt i morse(05.00) då klev han upp.jag hade sällskap då jag klev upp i samma veva ...haha. pigg o glad som han var surrade han hela tiden till det var dax för mig att gå ut till bussen.
i morgon är jag ledig,skönt med en ledig dag. men på kvällen ska jag i väg och jobba en stund men efter det är jag ledig hela helgen.
planer inför helgen...hmm.....ja det kan bli en fisketur på lördag och blir det ingen så åker vi nog in till luleå ,pojkarna vill i väg och shoppa lite...haha....jag brukar ju gilla att åka i väg och shoppa men jag känner inte riktigt för det....
idag har det varit fint väder,hoppas det är det i helgen oxå.
nu ska jag ta och lägga ifrån mig datorn för jag är känner mig sååå trött.hoppas din eftermiddag och kväll varit bra L. vi hörs ,sov gott /ting

Inga kommentarer: