måndag 31 mars 2008

sista dagen i mars

sommarbullar och chokladmuffins


har jag tillbringat inomhus. jag har varit ledig.pojkarna som är förkylda har varit hemma med mig. oscar har piggnat till så i morgon ska han gå till skolan.anton har feber så han får stanna hemma i sängen o vila.
jag har gjort lite nytta idag.jag började på förmiddagen att baka sommarbullar , chokladmuffins och chokladbollar. jag har även tvättat, städat och lagat mat(fläskpannkaka) . självklart har jag hunnit med vila och spelat uno med pojkarna...haha.
ska bli gott att få jobba i morgon ,jag har ju varit hemma ,inomhus hela helgen.
i kväll har jag slöat och sett tv (anna phil).pojkarna har varit ganska lugna...haha. fy så rastlös dem varit i dag oxå....
idag har det varit en mulen dag men några plusgrader. halkigt är det ,jag höll å sätta mig på rumpan då jag var ut fram o tillbaka.
ingen kenovinst ikväll....snyft...haha.
nu är klockan22 och det är snart dax att lägga i från sig datorn för i kväll. sov gott /tingeling

Inga kommentarer: