lördag 15 mars 2008

morgonpigg


gomorron....hmmm....ja vad sa jag i går ,jag sulle sova länge. inte blev det.
jag öppnade mina två blå strax efter sju....haha.
har bryggt en kanna kaffe och hunnit få i mig en mugg och klockan är 08.05.
det är lugnt och tyst pojkarna sover.roger har klivit upp ovanligt tidigt. kan bero på att han nu är förkyld.
tack själv "anonym" för en trevlig dag, absolut ska vi vinna mer....haha...då kan vi ju käka lite finare mat....på tresco.
idag blir det en sväng ner på byn och handla det vi glömde i går...haha.
tempmätarn visade -3 grader ute ,då jag kollade för en stund sen , det är uppehåll o klart.
jag har inte planerat att göra så mycket idag. ikväll är det bingolotto ,det ska vi spela hoppas på en vinst eftersom jag haft otur med keno flera kvällar.
nu blommar löken,kan inte va möjligt jag hör att anton klivit upp så här tidigt en lördagmorgon...haha ja det är klart inte har dem tid att sova dem har nåt projekt på gång ute tror jag...haha.nu ska jag dricka än mer kaffe .hörs sen kram/ting

Inga kommentarer: