fredag 21 mars 2008

långfredag

lånfredag 21/3 2008
har bakat bullar
lilleman spelade på datorn medan jag bakade


nu har klockan blivit 22 ,denna långa fredag är snart förbi.
har gjort lite nytta idag , bakat, lagat mat och tagit det lugnt.oscar har varit lite krasslig ögoninflammationen är bättre ,lite snorig är han fortfarande.
vi har hållit oss inomhus i värmen hela dan jag och oscar.
roger och anton åkte och fiskade nån timme men dem var rejält genomfrusna när dem kom hem.
vädret har varit fint men blåsigt och en isande kyla med några minusgrader.
ikväll gav keno mig en vinst på hela 20 kr...haha.
vi har haft främmande,alltid trevligt och jag bjöd på nybakta bullar och kaffe. tack för titten L och B. om du vill ha mer bullar säg till så fixar jag det L...haha
roger och anton är ute och skruvar och lilleman har lagt sig det enda jag hör är tvn som surrar...skönt med lite lugn o ro så här på kvällen...haha. ska ta och avsluta skrivandet för i kväll och se lite tv.sov gott kram /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena ting nu är det lördagmorgon kl är 7.00 ska koka kaffe sen bär det iväg till telejokk hoppas du får en fin dag o glöm inte lotto hör av mej sen ikväll