lördag 1 mars 2008

god morgon, ännu en ny dag


vaknade tidigt denna morgon (p g a värken)...hmmm...typiskt då jag får sova ut. men jag låg kvar och somnade om efter ett tag...haha.har nu vaknat igen och har hunnit med lite nytta . jag har tvättat,hängt och vikit tvätt. nu tar jag det lugnt en stund sitter i sängen med datorn i knät kastar en blick mot fönstret då och då och ser att snön vräker ner och det är några minusgrader ute.
det blir då inget fiske idag,alldeles för tråkigt väder. roger är ute i garaget och lilleman gick också ut nu.anton han sover fortfarande.
så småningom ska vi nog åka och handla.
är fortfarande förkyld den tycks aldrig släppa greppet,
värken likaså.
funderar på att klä på mig och gå ut för att ta lite bilder.
sen så ska jag väl ta o laga lunch till pojkarna. ha en jättebra dag /kramiz

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting har varit i garaget sen 8 imorse äntligen hemma nu blir det slöa bigg är hos cristina tråkigt väder en sån här dag skulle man bo i storstan då finns det alltid nå att göra för en man ha ha hör av mej ikväll

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilka supergoa älgar!
Kram Ulla-Bella