lördag 1 mars 2008

bingolotto kväll

kunde inte låta bli att köpa denna söta lilla blomma(primula)
det blev en bingolottovinst ikväll, 100 kr
dagens middag: tacotallrik



nu är klockan närmare 21.bingolotto är klart för denna vecka.nu ska jag bara slöa och se tv.
roger är ute i garaget och pojkarna är nere i antons rum och pysslar med nått. det är lugnt och skönt.var ner på byn och handlade mat (det blev ingen klädshopping)...haha med andra ord blev det en relativt billig lördag för mig. när vi ändå var ner på byn ,åkte vi förbi och hälsade på ett par bekanta. tack för kaffet L och B.
pojkarna stannade hemma. till en början tjafsade dem, sen gick dem ut i garaget.när vi kom hem hade vi 2 snälla pojkar.
vi åt middag ,sen var det dax för bingolotto.
hua så mycket snö det har kommit idag,det var en hel del att skotta. det blir till att skotta i morgon också,tur att vi har traktor ...roger behöver inte va sysslolös....haha.
ingen kenovinst ikväll.
lottodragningen har ännu inte varit ,jag kan än bli miljonär...haha.
hmm...jag tror jag kan räkna ut vad du skulle gjort om du bodde i storstan L....haha. då skulle du må som fisken i vattnet.men nog skulle du längta tillbaka till byn fort...haha..... är det du eller jag som vinner miljonerna ikväll, tro??..........ja vi får se.ha det bäst .vinterkram/ting

Inga kommentarer: