måndag 10 mars 2008

ingen mer snö,tack!


joo än e jag vaken anonym, men inte länge till.... haha.vi har haft främman ikväll en stund.
nu är det tyst i huset pojkarna har lagt sig och även jag har krypit under täcket.
hua, vilket tråkigt väder,snöar för fullt ikväll.roger har blivit tvungen att klättra upp och skotta av brotaket.jag vill inte ha nån mer snö,det räcker gott och väl det som kommit i vinter.
jag har som vanligt jobbat idag,det har gått hyffsat trots min värk(är så van den nu).
klockan har inte hunnit bli mer än 21.30 och jag känner mig megatrött,kanske bäst att lägga ifrån mig datorn snart och krama kudden.
det blev en liten kenovinst ikväll :10 spänn...men jag har inte gett upp hoppet om den stora vinsten ännu ,det är jag för tjurig för...haha.
gäsp....nu är det dax att avsluta bloggandet för i kväll sov så gott. hoppas du är utvilad i morgon L, för det blir en tuff dag på jobbet ,mycket att göra..haha.... kram /ting

Inga kommentarer: