söndag 23 mars 2008

påskdagen



vaknade otroligt tidigt...kl 5.inte kan man ju kliva upp så tidigt när det är helg...haha.efter drygt en timme somnade jag om.då lilleman kom och väckte mig strax efter 7 var jag rejält trött och orkade inte hålla ögonen öppna. då klockan var strax före 9 var jag definitivt piggare...haha.
jag låg o drog mig länge innan jag till slut klev upp.
vi gjorde oss i ordning för en fisketur. solen lyste fint på isen men det var lite kallt och blåsigt.
ett par aborrar och mört fick vi.men vi gav oss då det slutade nappa och fikat var slut...haha.
trevligt sällskap hade vi med oss idag,tack för en fin dag L.
i går på påskafton var vi hemma mest hela dan ,på kvällen åkte vi till rogers föräldrar och hälsade på en stund.
kvällen tillbringade jag framför tvn.
vann inget på lottot kenot gav mig hela 5 kr....haha. snart är dagens kenodragning få se om det blir nån vinst...haha.
ikväll är det bingolotto,guldkväll och som vanligt har vi lotter.
roger är ute och mekar i garaget och pojkarna är inne och ser tv.
ska snart fixa till mat. det finns rester från gårdagen (potatisgratäng och påskskinka) det behövs ätas upp ,en enkel middag blir det idag....haha .tack för din kommentar anonym.
ha en fin påskdag/kram

Inga kommentarer: