tisdag 11 mars 2008

en fulltecknad dag


ja idag har jag haft ett späckat schema. nu är klockan nästan 22 och jag får koppla av.
tisdagen startade klockan 5 i morse då klockan ringde.klev ur sängen gjorde mig i ordning drack en kopp kaffe . sen började väckningen av pojkarna ,det tar som regel en lång tid att få dem på benen.
efter ca en halvtimme var lilleman uppe och som vanligt klev inte anton ur sängen förrän jag hade stängt ytterdörren om mig. ja det viktiga är ju att dem hinner käka och med bussen till skolan.roger har bara sig själv att tänka på då han ska iväg till jobbet.
det har varit en ganska hektisk dag på jobbet och jag hade sett fram emot en lugn hemma kväll,men ack så blev det inte...haha. styrelseordförande för astma o allergiföreningen ringde och sa det är konsultationsmöte hos mig kl 7 i kväll,kan du komma . det var bara för mig att förbereda mig för att åka på möte.våra grannar kom förbi och drack kaffe en stund sen var vi tvugna att åka. roger hade ärrende på byn och efter det hämta anton hos en kompis.när han hade gjort det så var mötet avklarat...puh....så har min dag varit ,har till och med inte hunnit få i mig middag idag .men jag får väl äta lite extra i morron i stället..haha.
kollade precis dagens kenodragning ,det blev ingen vinst.
vädret idag:varm fin vinterdag,inte snöat nåt.
typiskt att vi skulle bort då ni hade tänkt komma o hälsa på .eftersom jag vet hur mycket du tycker om mina bullar så skickade jag med en bullängd med roger då han ändå skulle förbi till er,hoppas den smakade bra L. kom gärna o fika en annan gång då vi ska va hemma. nu är det bäst att du sover så du orkar med jobbet i morron ...haha. jag ska ta och sova alldeles snart ,ska bara spela keno...haha. söta drömmar/ting

Inga kommentarer: