lördag 8 mars 2008

bingolotto och kvälls promenad

dagens middag:potatisgratäng,fläskfilé och morotsstuvning
dagens fiskefångst: öring ,vikt 758 g


då var jag tebax.
under dagen har det blivit varmare...skönt.pojkarna har varit ute och "härjat" mest hela dagen.dem har varit mer vilda än tama idag,som att ha en ungskock på tio stycken..haha.ibland kan dem va såna.
idag har jag bl a städat, tvättat och vilat.
efter middagen åkte roger i väg och provpimplade ,det gav resultat...haha.
bingolotto spelade vi en stund sen gav jag upp och klädde på mig och tog en promenad med pojkarna i släptåg ...haha.skönt med lite frisk luft.
kenovinst idag :15 kr
ingen lottovinst som vanligt.
nu är det lugnt anton är nere i sitt rum och lilleman har krypit under sitt täcke. ska se lite tv innan jag somnar...haha. sov gott /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting vilken fin fisk man skulle ju beställa en av roger har helgen varit lugn jag har slöat hela helgen onyttigt man blir slapp vann 120kr på lotto kanske lika bra man inte vinner nå mer det snurrar väl om då det blir tre snusdosor hör av er om ni är ner i snöovädret ha ha