tisdag 25 mars 2008

arbetsdag och bullbak




arbetsdag idag....hua hade velat sova längre på morgon.
men jag tog mig ur sängen och for till jobbet. hade svårt somna i går kväll p g a värk.
då jag hade lunch sprang jag o en kompis runt på affärer och jag hittade ett par gråa jeans ,som jag inte kunde motstå...haha. jag belastade mitt konto.
lilleman är sjuk(förkyld o feber) så roger är hemma med han. jag blev hämtad efter jobbet. innan vi åkte hem så stannade vi till på ica för att fylla upp kylen lite...haha.
bullarna jag bakade i fredags tog slut idag så när jag kom hem ställde jag mig vid spisen och rörde i hop en vetedeg.
nu har jag fyllt frysen med bullar ,men det dröjer inte länge så är dem slut...haha. jag har några rikitga bullmonster här hemma...haha.
jag har vunnit 2 auktioner i dag på tradera...jippiii. ett par nya levis för en billig peng o ett smycke till mobilen(kunde inte motstå det heller)...haha.nåja jag har betalat mina vunna auktioner i kväll nu ser jag fram emot att få hem grejorna med posten.
i kväll blev det ingen kenovinst...
i morse var det rejält kallt (-22.6) det blev varmt under dagen och solen har lyst ,en fin dag.
gäsp,fy nu är jag trött.
jag tar med mig lite bullar i morgon anonym. sov gott /kram ting

Inga kommentarer: