måndag 24 mars 2008

07.45


....klev jag upp...tidigt.
det har varit kallt i natt,men det har hunnit bli varmare.ser ut att bli en fin vinterdag.
jag har gjort upp eld i pannan ,plockat ihop lite,startat tvättmaskinen och bryggt kaffe.
det är tyst i huset alla andra sover.bäst att blogga när datorn är ledig...haha.
jag hade lite svårt att somna i går kväll p g a värk,jag har trots det sovit hyffsat bra ,inte varit vaken så hemskt många gånger...haha.
jag hade tänkt baka bullar idag igen,de jag bakade i frdags är snart slut...haha.men eftersom vädret ser fint ut så kanske jag tar en promenad istället.
ska ta mig en mugg kaffe och fundera på jag ska hitta på...haha.sen när pojkarna vaknar får jag väl veta om dem har nått förslag. ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

gå o lägg dej ting man ska ju vila den här tiden ha ha kanonväder är det får se vad man hittar på nå roligt som inte tar så mycket kraft

Anonym sa...

hej har fiskat idag i korsträsk och frostträsk körde skoter vilken fin dag har han fått igång borren nu är det keno lycka till ting