fredag 14 mars 2008

äntligen helg


å så skönt med helg,i morgon ska jag sova länge...haha.
dagen idag har varit helt okej. jag och två jobbarkompisar käkade lunch ,som vanligt blev det grillmat. dagens lunch bamse meal ..gott.
efter jobbet var jag med lilleman på utvecklingssamtal på skolan.
innan vi åktge hem var vi och handlade matvaror. eftersom jag inte hade skrivit nån handlingslista så var det en del jag glömde,tur att affären är öppen i morgon...haha.
anton har en kompis här i kväll som ska sova över. alla tre pojkarna är ute och roger är i garaget och pysslar med nåt.jag får se lets dance och ta det lugnt i kväll...haha.
ingen kenovinst ikväll ...snyft.hoppas du fått vinna lite mer än jag L.
dagens väder uppehåll och lite kallt i luften.
jag är ganska trött och känner mig tom i skallen dax att avsluta här och se lets dance som börjar snart trevlig kväll /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för idag ting he he men vi skulle ha vunnit lite mer vi får ta det till veckan sov gott