söndag 2 mars 2008

det snöar fortfarande


och roger sitter i traktorn,tänka sig att den är guld värd såna här snöiga dagar.
jag har sovit dåligt i natt också p g a värken.
idag har jag planerat att bara vara hemma . tvätta städa laga mat och se tv (missade lets dance i fredags).hinner jag ska jag nog gå ut en promenad i det vintriga vädret.
det blev ingen storvinst på lotto i går.
har hällt upp en mugg med kaffe nr 2 och skriver några rader...haha.
nu är båda pojkarna vakna och dem håller på att klä sig för att gå ut.
jag känner mig smått slö idag...hmmm...ja det får man nog lov att vara emellanåt.
jag har vunnit 3 auktioner på tradera den här veckan och jag leder budet på en auktion som avslutas idag...haha. jag hoppas jag får kläderna jag vunnit, i veckan.
jag har än inte handlat några böcker på årets bokrea. tycker det är enklast att sitta hemma vid datorn och shoppa böcker på nätet...haha. på det sättet slipper man trängas med allt folk i affären. ha en bra dag /kram

Inga kommentarer: