lördag 8 mars 2008

brr...kallt



....har vaknat tidigt ,lilleman väckte mig.
brr kallt i dag -27. jag håller mig nog inomhus idag...haha.
jag har inte skrivit på länge här (2 dagar). har haft lite att göra och hemskt trött.
jag var ledig i går ,med andra ord har jag långhelg...haha.
var till piteå i går ,där blev det lite shopping.denna gång hittade jag inget jag själv ville ha...haha.
det har inte blvit någon högre kenovinst.
fortfarande förkyld och lite hostig.
har inte planerat att göra nåt speciellt idag ,det blir nog att vara hemma kan jag tro.
det är bingolotto ikväll.
lycka till med keno o lotto L.
nu ska jag dricka kaffe ,ha en bra dag./ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

men tjena bruden ett tag sen sist. visst är det kallt och inte alls så vårigt.
vi ska i väg o äta middag hos villervallan ska bli kul o se vad hon hittat på.
Kram til dig!
Ulla-Bella