tisdag 4 mars 2008

glada pojkar


ja idag blev mina pojkar glada,paketet från usa kom och i det var det presenter till dem båda....haha. jag erkänner att jag skämmer bort dem ,ibland lite för mycket men dem behöver få va lite bortskämda mammas pojkar...haha.
idag har jag jobbat och efter jobbet var det behagligt att få gå till sjukgymnasten. jag blir som en ny människa ,inte lika stel i bröst och halsryggen.
jag hoppade på bussen och åkte hem med pojkarna och hemma väntade diverse sysslor ...haha.jag har naturligtvis tagit mig en stunds vila.
på morgon var det kallt (-12) ,senare på dagen var det riktigt fint ute.
jag är fortfarande lite förkyld och snorig....jobbigt. känns som att den aldrig ska lämna mig ifred,den är envis värre...haha.
ingen kenovinst ikväll
jag känner mig ganska trött så jag avslutar bloggandet för i kväll . sov gott ,söta drömmar./ting

Inga kommentarer: