söndag 9 mars 2008

snö i massor


...faller ner idag.
det är mycket att göra med att forsla undan all snö...haha. tur vi har fordson.
har oxå slöat en hel del i helgen...haha. har ganska mycket värk...snyft.
hade tänkt ta en promenad men det är känns inte så lockande i detta väder...haha.
tack för din kommentar och grattis till vinsten "anonym". jag kan alltid höra med roger om han kan plocka upp nån fin firre till dig ,det är ju väldigt nyttigt och gott att äta firre...haha.
funderar vad jag ska göra för gott av den , kanske kastar in den i ugnen ,snabbt o enkelt.
lotto ger jag snart upp ,men jag håller fast vid kenot...haha alltid blir det nån enstaka krona...haha.
pojkarna ligger här i sängen bredvid mig o spelar på sina telefoner,ingen lugn o ro...haha.
ska åka till rogers föräldrar och äta gott.dem firar 40 årig bröllopsdag idag.
ha det gott. kram/tingeling

Inga kommentarer: