lördag 29 mars 2008

längesen

..jag var här. brukar för det mesta hinna in och kluttra ner några rader varje kväll.
nu är det lördagmorgon och jag är vaken tidigt som vanligt....haha.07.25 klev jag upp ,ingen ide att försöka somna om nån fler gång denna morgon. jag har mycket värk ,ska därför försöka vila så mycket som möjligt i helgen.
pojkarna sover så även roger...haha.lugnt o tyst med andra ord.oscar har haft feber från o till sen i måndags o förkyld ,nu har även anton blivit sjuk.jag får hålla dem inomhus hela helgen ,så kanske dem är pigga o krya måndag då skolan börjar om.
jag har jobbat hela veckan och i går kväll. nu har jag långhelg ledig i 3 dagar..haha....skönt.
i går vann jag 55 kr på keno. ikväll är det bingolotto kanske jag får vinna lite mer då...haha..en bil skulle inte va dumt eller varför inte färgfemman.
grattis till bingovinsten du fick i går L.tänk om jag oxå finge vinna som du...haha.
i går kom levis jensen som jag vunnit på tradera...nya jättefina o sköna var dem,ännu en lyckad auktion.
måste kolla in tradera ,kanske jag gör nåt mer fynd ...haha.
nu har lilleman klivit upp hör små tassande fötter.
ska ta och kolla om han har kvar febern.
ha en toppen dag /kramar ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting såg ni var ner på byn idag hadde tänkt fara o fiska klev upp sju fint väder men det mulna igen så jag sluta ut det glöm inte lotto ikväll