onsdag 12 mars 2008

slö o trött




....klockan har blivit 21. jag är megatrött...gäsp.
har jobbat idag. roger hade tagit ledigt för att följa lilleman till kanis och ha friluftsdag och åka slalom.
både jag och anton åkte med bussen hem där oscar och roger väntade.innan jag åkte hem fick jag ett telefonsamtal från roger där han frågade vad ska vi äta till middag. hmm....tänk vad skönt om jag kunnat få sätta mig vid ett dukat bord när jag kom hem...haha. han hade sovit ett tag sen oscar och han kommit hem,han har förmodligen dragit på sig en förkylning för han klagar på ont i huvud och hals...ja det var bara väntat för vi andra har ju varit förkylda och snoriga länge,jag känner fortfarande av min förkylning litegrann.
då jag kom hem plockade jag undan och startade tvättmaskinen,sen vilade jag lite innan jag lagade mat idag blev det fläskkorv och potatismos. jag har även hunnit med annat sen jag kom hem som tex läxläsning med oscar.
klockan 20 la vi oss i sängen ,jag och pojkarna för att se rent hus på tv4 och då det var klart så gick pojkarna och la sig.
jag har krypit under täcket och nu ska jag bara ta det lugnt.
ingen kenovinst ikväll.
dagens väder:uppehåll, mulet o nån plusgrad.
gäsp jag bara gäspar hela tiden kanske bäst att krama kudden snart...haha.
hoppas du fått vinna i kväll på lotto o keno L. ingen kommentar från dig idag...du kanske har fullt upp med din parabol...haha. hoppas du har fungerande tv kanaler i kväll ,så att du inte missar nåt bra program. sov så gott/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting jag har varit vid bärgaren hela kvällen o skruvat parabolen ha ha den j---eln gick sönder ikväll då det rasa har lagat den provisorist hoppas jag stava rätt ska snart sova sov gott