söndag 9 mars 2008

smörgåstårta och en promenad


nu har jag sett singing bee på tv3 tillsammans med pojkarna.
nu har dem har lagt sig, så även jag med datorn i knät...haha.
oj va det har kommit mycket snö, det finns en viss risk för att bli insnöade snart. det har definitivt kommit nog med snö. nu vill jag ha vår och sommar.
vi har varit till rogers föräldrar och ätit smörgåstårta och gräddtårta ,det var verkligen mumsigt.
när vi kom hem tog jag en promenad medan roger skottade snö och pojkarna härjade här ute på gården...haha.
sen var pojkarna hungriga så det var bara att ställa sig vid spisen och koka en gröt tallrik åt dem var,sen fick dem skrubba sig rena ,borsta tänderna och lägga sig och se tv med mig.
ingen kenovinst ikväll.
jag bara gäspar och gäspar dax att avsluta här, ha det bäst/ kramiz

3 kommentarer:

Anonym sa...

sov gott ting ska kolla om du ä med ha ha

Anonym sa...

skriver sen ikväll till dej ska ut nu o kolla om det finns nå djur he he

Anonym sa...

hej ser att du ä ute nu