söndag 30 mars 2008

rastlösa pojkar


...äntligen lite lugn o ro.
idag har pojkarna varit riktigt rastlösa ,dem har ju varit inne hela helgen.
jag har försökt sysselsätta dem hela dan ,spelat uno ett antal gånger bl a....haha.
men jag har hunnit med tvätt , städ och matlagning oxå.roger har hållit sig mest utomhus ,han har verkligen haft lugn o ro ....haha.
i morgon har jag ledig dag och eftersom pojkarna är fortfarande lite krassliga stannar dem hemma i morgon.
hmm.....min lediga dag kommer att se ut ungefär som idag.....tvätt,städ, bak o mat...haha.
men jag skulle behöva ut o promenera oxå.
jag har surfat runt på tradera som jag oftast gör varje dag...haha.
ingen kenovinst i kväll .....om jag bara kunde få vinna nån gång...det håller på att kännas omöjligt att vinna. ska kolla tradera lite ha en bra kväll/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden det blev bara små fiskar idag det har varit en slöhelg i helgen vila nu upp dej i morrn så du orkar veckan ut säg åt grabbarna att det är skotertävling på tv nu kl 21 15 på tv hör gärna av dej när du vaknar vi hörs