onsdag 26 mars 2008

jobb mat o bak


så vansinnigt trött var jag i morse. vaknade i natt och kunde inte somna om förrän det var nästan dax att kliva upp.jag gjorde mig klar och tog värkmedicin innan jag for till jobbet.dagen har varit trots allt bra.även denna morgon var kall (-21.6).
jag blev hämtad och som i går sprang vi in på ica och handlade.
när vi kom hem så var det bortdiskat och jag kunde börja med middag.(hemlagat potatismos köttfärsbiffar ,sås och morotsstuvning) mums, tänk vad enkel och så god husmanskost.
efter det så vilade jag lite ,jag o lilleman tittade på tv. han har fortfarande feber(38.5) o är snuvig.
ikväll har jag hunnit baka en sockerkaka ,tvättat , hängt och vikit tvätt.
vi har precis tittat på rent hus på tv4.nu är klockan nästan halv tio och pojkarna har lagt sig.
nu är jag helt slut och somnar nog snart...haha.
i kväll blev det en liten vinst på keno 5 kr........tänk så kul om jag någongång får vinna en större summa...haha. hoppas du fått vinna ikväll L.
ha en bra kväll /kram ting

Inga kommentarer: