söndag 16 mars 2008

fiskeutflykt

en fin dag



ändrade planer för dagen...haha. vi for och fiskade och grillade lite.
fisken var inte "på taget" så vi for till ett annat ställe nån kilometer bort ,där kan jag lova att aborrarna var "på taget"...haha. det vart ett lyckat resultat flera stycken stora fina mataborrar drog vi upp.jag ,L och R.
roger var bara med en stund på första fiskestället sen gav han upp,han ville hem och vila p g a förkylningen han dragit på sig.
efter nått tag gav vi oss och for hem ,roger orkade dock rensa fisken jag kom hem med ,snuttan har fått sig ett riktigt skrovmål och ett par dagar framåt får hon äta aborre....haha.
hungrig blir man av att va ute i friska luften.jag ställde mig och har stekt plättar. nu tänker jag dricka kaffe och ta det lugnt....haha. kvällen blir framför tvn singing bee på tv3.
tack för en trevlig dag med fiskelycka L . ha en bra kväll /tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting vilken underbar dag man glömmer tid o rum såna här dagar tänk vad man vilar upp sej när man får vara ute o fiska.synd att roger är sjuk men man förstår han man vill bara sova när man har feber tänk då han blir lika gammal som jag o får feber huuuva ligen ha ha men vi måste dit nån mer dag o fiska det var roligt tack för en fin dag vi hörs sen

Anonym sa...

hej igen letar din nya kommentar jag skriver på den sen ikväll