måndag 17 mars 2008

måndageftermiddag


jaha....nu har en dag gått det betyder en dag närmare helg.
jag har varit ledig från jobbet idag för jag hade tid hos arbetsterapeuten i sunderbyn. innan vi åkte så hade vi besök av sotarn som sotade pannan och grisade ner i köket. som alltid kräver det en ordentlig städning då sotarn varit.
vädret är inte kul alls idag,snöigt ,snörök och halkigt och ett par minusgrader.
vi åkte i god tid för att inte stressa , vi tog oss både dit och hem.
väl hemma så passade jag på att vila framför tvn.
då klockan slog 14 kom pojkarna hem med bussen och det vart lite att göra...haha.
jag har hunnit med att hjälpa oscar med matte innan han fick gå ut med anton.
magarna på oss alla började kurra ,dax för middag, som idag blev chili con carne och ris(mums).
nu har jag satt mig ner med datorn i knät och jag hoppas att middagen är bortdiskad då jag går ner till köket...haha. men sån tur har jag väldigt sällan.hörde ytterdörren slå igen och vips vart det tyst i huset ...haha.
hmm....kanske bäst att jag diskar undan innan jag gör nåt annat.
ikväll hoppas jag hinna se anna phil på tv4.
ikväll kanske keno slår in ....haha ,det skulle sitta fint med en extra "påskpeng".
ser fram emot att äta en god lunch" anonym".
ha det gott /tingeling

Inga kommentarer: