torsdag 13 mars 2008

en bra dag....


...hua så trött jag har varit idag.lilleman vaknade i natt och var tungandad och behövde sin medicin.turligt nog kunde jag somna om...haha.hade gärna sovit ett par timmar extra på morgon.
men ansvarsfull som jag är ...haha..så klev jag upp och tog bussen till jobbet.
dagen har varit bra trots min värk.
efter arbetsdagens slut var jag till sjukgymnasten sen åkte jag och pojkarna hem.som alltid har jag diverse sysslor att utföra innan jag kan koppla av lite...haha.
.dagens middag: gräddade en ugnspannkaka,snabbt och enkelt.
efter middagen gick jag och la mig ,tro det eller ej ,jag somnade och sov en halvtimme ,välbehövligt för att orka fortsätta med mina sysslor.nu ligger jag här med datorn i knät ,skriver och ser du är vad du äter på tv3 emellanåt..haha.ett program jag gillar att se.
pojkarna har lagt sig och roger pysslar med nåt nere i köket. det är lugnt och tyst i huset och klockan är strax före 21.
en dag kvar att jobba ,ska bli skönt med helg.
vi har inte planerat nåt för helgen ,tror det blir en lugn hemma helg.
tyvärr ingen kenovinst ikväll heller.hoppas du fått vinna mer än jag ikväll L...haha.
roger har nån parabol som bara ligger här och skräpar, om du skulle behöva en annan .det är bara säga till. tv kan man inte klara sig utan ,speciellt inte du anonym..haha.
sov sött /kramiz

Inga kommentarer: