söndag 30 mars 2008

sommartid..


god morgon jag har sovit längre på morgon ,det är nog för att vi ställt fram klockan en timme,nu är det sommartid.....haha. tittar ut genom fönstret, ser blåsigt och mulet ut inte alls nått trevligt väder att tillbringa ute på en is.
lycka till med pimpeltävlingen L ,hoppas du plockar upp den största firren.
pojkarna sover ,roger har vaknat ...hmm...konstigt han är vaken tidigt.
jag har hunnit få i mig en mugg kaffe och en snus har jag lagt in.
jag vann inte ett ruttet öre i går...snyft.
idag kommer jag tillbringa inomhus med pojkarna ,jag har bestämt mig för att nu ska dem bli frisk. jag hör att lilleman ligger och hostar.febern var borta i går hoppas den håller sig borta en lång tid framöver.nu ska jag ta mig en mugg kaffe .ha en bra söndag/ting

Inga kommentarer: