lördag 15 mars 2008

tv kväll

snuttan utsträckt på sängen
kunde inte motstå en bukett tulpaner,som jag köpte i går.


nu är jag tillbax.
vi åkte ner till älvsbyn för att handla. vi for förbi och drack kaffe hos min jobbarkompis,vi satt och surrade bort en stund och drack kaffe,tack för kaffe och fika L o B.
jag passade på att ligga 16 minuter i kärringgrillen ,där var det varmt o skönt.roger och oscar handlade medan jag mådde gott i värmen...haha.
när vi kom hem vilade jag men bara en stund för pojkarna var hungriga så det var bara laga mat.
köttfärs och grönsaksfyllda pitabröd...mums..snabbt och enkelt.
lördag det innebär bingolotto. jag spelade i lugn o ro medan roger och pojkarna var ute i garaget. jag lyckades vinna 100 kr...haha.keno gav mig en vinst på hela 5 kr...haha. lotto har jag spelat men dragningen har inte varit. hoppet lever kvar att få vinna storkovan...haha.
resten av denna kväll ska jag spendera framför tvn.pojkarna ser tv nere och roger har somnat.det är åter igen tyst i huset ...haha.jag får ha tv dosan för mig själv och zappa mellan kanalerna som jag vill..kram /ting

Inga kommentarer: