tisdag 18 mars 2008

en bra dag


go kväll....här sitter jag nu och försöker samla mina tankar för att på så sätt lämna ett avtryck...haha.hmm....dagen idag har varit bra ,den får ett gott betyg,trots att jag varit ganska trött ,skulle nog inte ha ätit så mycket till lunch....haha. ett bamsemeal på grillen blev det.
när jag o pojkarna kom hem väntade roger på oss.
knappt hunnit in genom dörren så åkte vi ner på byn,kylen behövde påfyllning...haha.
när vi handlat åkte vi raka spåret hem och käkade lite,sen kände jag bara att jag var tvungen inta ryggläge och tro det eller ej jag somnade och vaknade en timme senare.kvällen har varit full me diverse sysslor och läxläsning med pojkarna. nu har jag äntligen tid att sitta med datorn en stund.resten av min vakna tid ska jag bara slappa framför tvn.
dagens väder: halkigt och snöat lite mitt på dan, men fint och inte alls kallt
ingen vinst på keno.hoppas du vunnit mer än jag L
hoppas du haft en bra dag , se till att va utvilad i morgon L....haha
nä nu ska jag avsluta skrivandet för ikväll. ha det gott /kram

Inga kommentarer: