onsdag 5 mars 2008

sömnig


gäsp....käner mig sömnig. har precis sett rent hus på tv4.
oscar somnade för en stund sen. anton har stängt in sig på rummet och roger är i garaget.
det är lugnt ,jag hör tvn i bakgrunden och knapprande på tangentbordet. kämpar för at orka hålla ögonen öppna skulle snart behöva tändstickor som håller ögonen öppna...haha.
sen jag kom hem har jag som vanligt lagat middag (köttfärssås och makaroner),plockat undan tvättat kläder mm. syrran har varit här en stund med minsta dottern.
syrran behövde hjälp med bilen och gissa vem som blev hennes räddare i nöden...jo roger...haha
en dag kvar att jobba denna vecka sen har jag helg,känns inte helt fel...haha.
önskar att det blir lite varmare ute så att man kan va ute och kanske fiska.
har spelat lite extra idag ,men tyvärr blev det bara en guldpeng på kenot och ingen vinst på lotto.
kyligt var det i morse ca -25 , not nice . kan säga att jag trodde jag skulle frysa fast där jag stod och väntade på bussen....haha.
hua så jag gäspar ,dax att säga god natt. kram /tingeling

Inga kommentarer: