måndag 24 mars 2008

inomhusdag

.....japp nu har keno varit och jag vann 55 kr ...lite mer än vanligt...haha.idag har det verkligen varit fint ute. pojkarna har varit ute en stund.
lilleman kom in och var trött o hängig....oj oj inte nu igen.
jajjomen han är sjuk ,feber 38.5. ögoninflammationen är borta men han är snuvig.
han har varit krasslig nästan hela helgen ,jag hade hoppats att han skulle va pigg och kunna gå på fritte i morgon men inte.
om jag har tur så kan roger vara hemma med han i alla fall nån dag.
jag har ägnat dagen åt städ,tvätt, mat( lasagne) o bak.( mockarutor)
jag o lilleman har sett råttatouile det är avkopplande för en sjuk pojke och hans mamma...haha.
fick du nå fisk idag anonym? ja borren funkar nu...haha.måndag kväll ...det blir en tv kväll ,jag orkar inte städa o baka nåt mer denna dag....haha.ska snart medicinera lilleman och se till att han gör sig i ordning för kvällen.ha det bäst /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting ja flera småabborrar och hamburgare annars ä det lungt var till tom nyss han har kört sönder dämparna fram jobb imorrn pust jag vann också 55 kr