lördag 22 mars 2008

morgon


...nu har jag vaknat ,lilleman kom glad och väckte mig 8.15. påskharen hade varit och lämnat ett påskägg fyllt med mycket godis.
jag har varit vaken några gånger men lyckats somna om . det är inte kul att ligga vaken och snurra.
jag är trött vill jag lova.
jag kollade tempmätarn och den visade -9 grader...det ser ut att blåsa idag. få se vad vi hittar på att göra idag.oscar ser piggare ut. roger o anton sover fortfarande,dem är ena riktiga sjusovare.
det är lugnt o skönt.
ska spela lotto idag och hoppas på vinst...haha.keno för idag har jag redan spelat.
ska dricka mitt kaffe nu så jag piggnar till. hoppas du får en bra dag i telle och mycke fisk anonym,tack för din kommentar. /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting inte ett j---la napp men fint väder o mycke skoter en fin dag men man ä trött hör av mej i morrn sov gott