fredag 29 februari 2008

äntligen fredagkväll


....nu har jag "gjort" helg.
efter en hel vecka med fem tidiga mornar känns det gott att ha sovmorgon i morgon.
planer inför helgen....hmmm...låt mig grubbla en stund........................................
lördag: fiske (om vädret är bra)
åka ner och handla, har upptäckt att jag har viss brist på toppar i min garderob..haha fast om jag tar en djupare titt i min garderob så skulle jag nog klara mig med dem jag har,men det är alltid lika kul att handla kläder..haha. och naturligtvis blir det att köpa mat.
tvätta kläder ,städa och laga mat.
ta det lugnt och glo på tv.
spela bingolotto .
söndag: har jag inga planer,än så länge...
i går ,torsdag jobbade jag , var till tandläkarn (hua ,not nice).efter det så hade jag tid hos sjukgymnasten.flera timmars väntan på att få åka hem med roger. jag tillbringade eftermiddagen hos en kompis ,vi käkade pizza ,surrade och drack kaffe...haha.
idag hämtade jag lilleman ,vi gick och fikade på cafeet. sen fördrev vi tiden med att gå runt i olika affärer...haha.jag hittade inget kul att handla ,det blev billigt med andra ord...haha. då roger äntligen kom och hämtade oss åkte vi hem ,klockan var då runt 15.00.
ingen kenovinst ikväll.
dagens väder:kallt och snöigt.
ser fram emot morgondagen då jag har spelat lotto och keno.skulle sitta fint med ett par miljoner ...haha.
har bäddat ner mig ,lilleman har somnat och de andra ser tv i vardagsrummet.
jag har en tv helt för mig själv ,ska bläddra och se om det är nått att se på en stund innan john blund kommer.
om inte jag vinner storvinsten i morgon ,så hoppas jag det blir du som får vinna L....haha....lycka till med lotto och även kenot i morgon.
sov gott och dröm sött.
kram/tingeling

Inga kommentarer: