måndag 25 februari 2008

en tidig måndagmorgon


det var en trött tingeling som vaknade av väckarn klockan 5 på morgon....gäsp.
inte lönt ligga kvar ,så jag klev upp och gjorde mig i ordning.
väckte pojkarna och roger.
det är sportlov men lilleman måste va på fritte för vi jobbar.
anton följde med till bonden.
det var trötta pojkar då vi åkte hemifrån 05.45.
har jobbat mina 4 timmar sen gjorde jag lite ärenden ,hämtade lilleman och vi gick till min syster för att vänta på roger.(bussen kör inte mitt på dan, denna vecka).
vi åkte för att handla lite, hämtade anton, sen fick vi komma oss hem.
värmde mat från i går,så jag slapp laga middag...skönt eftersom jag var trött.
tvätta kläder har jag dock gjort ,hängt tvätt , plockat undan och diskat. de vanliga sysslorna som alltid ska göras...haha.
har precis tittat på anna phil ,måndagkvällens bästa program....haha.
det är nästan tyst i huset båda pojkarna har slocknat och roger är i garaget,det är endast tvn jag hör.
vädret idag: ett par plusgrader och blåsigt.
kenovinsten blev endast 5kr ...haha.
leder bud på tradera.
i morgon ska jag följa lillasyster till piteå ,det kan bli en lång dag.ska bara slappa nu resten av kvällen.
hadet bäst/kramar

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

God Morgon,
ser att du varit oppe med tuppen på måndagsmorron.
Ser du också Anna Phil,bra serie tycker jag.
Var det idag ni skulle på shopping?
Kram Ulla-Bella