onsdag 27 februari 2008

kylig dag


.....i morse var det några minusgrader(-8) ,bitande kyla....brr.
var så megatrött när jag klev upp klockan 5.
lämnade oscar på fritte 06.10 , stackarn han var oxå jättetrött.
i alla fall tog jag en promenad till jobbet och när jag slutade hämtade jag han tidigt ( 11.20).
vi promenerade upp till storgatan och stannade till på marknaden.
idag hittade oscar halsband så det blev att öppna börsen och köpa ett halsband åt dem var...haha.
sen gick vi vidare till lillasyster min, där vi tillbringade eftermiddagen i väntan på att åka hem.
väl hemma ställde jag mig vid spisen och lagade middag 2 olika maträtter...haha.(lika bra att laga ordentligt när jag stod vid spisen.
efter maten åkte roger och oscar på byn ,där farmor och farfar väntade på att ta med sig oscar hem till sig.
han bestämde sig för att sova hos dem för att få en ledig dag från fritte i morgon.
känns tomt att bara ha en pojke hemma som surrar.nu är det snart läggdax ,känner mig ganska trött.
dagens middag: potatismos,fiskpinnar och hollandiesås.
gräddade även en pannkaka(morgondagens middag är fixad och klar...haha.)
vädret idag ,som sagt kall och blåsig,bitande kyla.
har vunnit en auktion i kväll på tradera(kläder).
en kenovinst blev det ikväll ,bara en liten liten vinst på hela 30 kr...haha.
nu mina vänner får jag avsluta här med att önska er god natt ,sov gott./kramiz

Inga kommentarer: