lördag 16 februari 2008

skoterkörning och fiske

när jag väl hade lagat middagen( kotletter potatis och grönsaker) så var vi rejält hungriga efter vår dag ute och det smakade bra.
jag och min megastora aborre
roger med pimpelspöt
jag och lilleman kramas
pojkarna leker


dagen har vi spenderat utomhus kört skoter och fiskat mest hela dagen. när vi väl var hemma så var det dax för middag.
sen diskade jag undan och tog mig en dusch.
gjorde mig redo för att spela bingolotto....jag somnade efter en stund och sov igenom programmet och vaknade vid 20.30.....haha man blir knäckt av att vara ute i friska luften.
jag känner mig trött än men jag kan ju inte sova hur mycket som helst.
ska se till att pojkarna får nått att äta ,sen ska jag se lite tv.
har inte kollat om jag vunnit något på keno och lotto ikväll(ska strax göra det)
fiskefångst har det blivit idag (jag har fått en stor fin aborre). de andra fick några små aborrar.
vädret idag har varit fint men blåsigt ,på eftermiddagen hade blåsten avtagit lite och det var lite behagligare att vara ute.
det var trevligt att få främmande idag ,nån att fiska ihop med och köra skoter med.
tack för ert trevliga sällskap idag L och R. hoppas din huvudvärk har släppt nu L. ha en bra lördag kväll /kram ting

Inga kommentarer: