onsdag 13 februari 2008

slö och slapp


...ja i dag har jag varit slö och slapp sen jag kom hem.
i morse när jag klev ur sängen hade jag ingen röst....haha.
jag kraxade och hostade och vips så hade jag lite röst....haha.
skönt att slappa lite extra någon dag.
givetvis kommer jag aldrig i från matlagningen. eftersom jag hade stekta köttbullar klara från i går så tillagade jag bara en sås och kokade makaroner.(snabb och enkel god middag som blev uppskattad).
lilleman har läst högt för mig från en bok (han har det i hemläxa).
ingen fiskefångst(gäddan verkar inte va på taget).
ingen kenovinst.
har kollat in tradera(har inte lagt något bud på nått trots att det finns mycket fint ...haha)
hua vilket väder i dag , plusgrader och blåsigt. jag trodde jag skulle blåsa bort i morse då jag väntade på bussen...haha. i kväll har det blivit någon minusgrad ute.
ska se på tv ha det bra och sov sött /kram tingeling

2 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

skönt att förkylningen börjar släppa. Ha en skön Alla-Hjärtans-Dag imorgon.
Kram Ulla-Bella

Anonym sa...

hej klockan är tio har precis kommit hem från sista bärgningen tror jag dom blåser av vägen alla som kör dubbfritt nu kanske dom lär sig man grubblar ibland hur dum får dom vara när dom tror att dubbfritt ä lika bra som dubbade ska nog gå o lägga mej snart blir sena kvällar sov gott