lördag 9 februari 2008

lördag

dagens middag: potatis köttfärs och löksås. tillbehör rödbetor (mums)
har bakat en rulltårta
.... och apelsinflarn idag


jag var ganska pigg mitt på dan så jag bestämde mig för att baka eftersom jag och lilleman inte kunde gå ut. efter bak så var det dax laga lite käk för barnens magar hade börjat kurra .
efter den långa tiden vid spisen kände jag mig trött och frusen.jag och lilleman la oss i sängen och jag hjälpte han med matteläxa.
jag är febrig så jag har mest vilat ikväll(jag måste va på benen och jobba på måndag) , eftersom jag prenumererar på bingolotter så spelade jag. tyvärr blev det ingen vinst.
jag har spelat keno och lotto men har än inte kollat om jag vunnit något,kanske jag sitter här ovetande och har vunnit storkovan...haha.
hobby the man jag har inte glömt de magiska numren ......haha. hoppas du haft en bra dag trots att det inte blev nåt fiske.
nu ska jag dricka en kopp te . ha en mysig kväll /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Blev även sugen på dina apelsinflarn.Sätt gärna ut receptet på dom också.
Hoppas att du blir frisk fort.