söndag 10 februari 2008

mat och bakdag

har bakat 4 bullängder (2 kardemumma längder och 2 kanellängder)
dagens middag: janssons frestelse


jaha...då var det söndag igen ...helgerna går fort. jag har varit inomhus hela helgen och då har jag bla passat på att baka och sånt. mår lite bättre idag ,(är feberfri idag).
jag var uppe tidigt har hunnit med lite av varje. tvättat kläder och städat .
men jag har även bakat och lagat mat idag oxå...haha. lite läxläsning har jag gjort med lilleman.
nu ska jag varva ner lite, känner att kroppen behöver lite vila.har tänkt kolla in tradera lite och se om jag hittar nåt ..haha. roger har varit och fiskat en stund men tyvärr ingen fisk ,jag som hade hoppats få äta röding till middag.
inget vann jag i går,kanske det blir vinst idag då...haha
ha en fortsatt bra söndag /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej du måste lära rogge att spotta på kroken om han ska ha nån fisk ha ha annars får du äta blodpudding jag kan äta janssons äntligen går bägge skotrarna men hur länge pust vi syns på jobbet i morrn glömde säga att leffe ska nog med en transport på 200mil med bägge bärgarna