torsdag 7 februari 2008

jobb och sjukgymnastik


båda pojkarna och roger låg och sov då jag begav mig till jobbet i morse.
efter jobbet så gick jag och strosade i olika affärer för att få tiden att gå .
jag var bl a in på min favvo affär och där hittade jag en hood tröja ,den tilltalade mig så jag belastade mitt konto....haha.jag var till min sjukgymnast och han knådade min nacke och fick bort låsningar jag hade i min bröstrygg ,förhoppningsvis kan jag sova bättre och förhoppningsvis upphör mina muskler( i bröstryggen) att krampa som de ofta gör.då jag precis satt mig på bussen så ringde anton och han bad mig ,snälla mamma kom hem och laga mat för jag är vrålhungrig.(roger var hemma med dem men han lagar helst inte mat,mekar hellre med nåt)
väl hemma blev det rissgrynsgröt och smörgås till middag (mums).
har hunnit vila en stund men snart är det dax att få lilleman klar för sängen sen ska jag nog bara se tv och slappa. ser fram emot morgondagen för då är det fredag = helg. /kram ting

Inga kommentarer: