onsdag 6 februari 2008

hej å hå


nu har jag diskat undan och har lite tid att blogga.
oj så trött jag var när väckarn ringde klockan 5 i morse. lilleman har haft ont i örat i natt och han var så ledsen.
idag har jag jobbat som vanligt fick jag vänta på bussen hem,det går ganska bra faktiskt. alltid kan jag ju shoppa medan jag väntar...haha. billigast är ju att ta långa promenader.
vi har haft en fin vinterdag ,några futtiga minusgrader bara.
väl hemma la jag mig o vilade.
på eftermiddagen åkte vi ner för att handla för kylen började bli tom.
var till brorsan och hans familj en sväng för att beställa från oriflame,hans sambo säljer och jag handlar ganska ofta...haha.
väl hemma så var det dax att laga middag :kyckling ,ris och currysås (mums).
kollade för en stund sen keno och lotto. jag vann endast 5 kr på keno ,inget på lotto.
nu rusar klockan i väg och jag måste avsluta för att hinna göra lite nytta innan jag somnar /ha det bäst/ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Har haft lite tid att blogga, kollar lite ikväll ser på dina smarriga semlor! Vilken duktig bagerska du är.
Kram Ulla-Bella