lördag 23 februari 2008

äntligen en kenovinst

dagens middag: ugnsstekt falukorv potatismos och grönsallad
lördag eftermiddag


hmm....så här har min dag varit.
vi åkte ner en sväng på byn och gjorde lite ärenden och fyllde frysen lite...haha.det är sportlovsvecka till veckan och då behövs lite extra mat hemma i frysen.
har tvättat kläder,lagat middag, diskat och slappat.
dagens kenovinst:405 kr(ett nummer från 11000 kr)
tradera besök,budat på 4 olika auktioner (nya kläder),känner att jag behöver lite nytt har inte handlat kläder på 2-3 veckor...haha.
lördag ,det betyder bingolotto ,tyvärr ingen vinst.
anton är fortfarande hos sin kompis.
lilleman har lite tråkigt utan storebror.
kvällen spenderar vi framför tvn och tar det lugnt ,jag och lilleman.roger är ute.
ha en fortsatt trevlig kväll /tingeling

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tjingeling!!!!

lät som en härlig dag!!!


Have lovely weekend!!!
♥Kram Millan♥

Anonym sa...

hej o grattis till vinsten jag visste att du skulle vinna ha ha jag vann 1000 kr konstigt vi har nästan samma nr he he oj vilken tråkig dag med snöoväder men vi ska väl inte klaga efte en så fin vinter vi åt på tresco igår fick vänta på maten i 2 timmar om ni ska ner nå kan ni ju titta förbi ps glöm inte keno ikväll