fredag 22 februari 2008

fredag och lets dance


...tar mig en snus och börjar tryckandet på tangenterna. några ord ska jag väl skriva.
jag har värk ,värk och åter värk idag. nu var det sagt nu kan jag fortsätta några ord till...haha.om det är sant att ett gott skratt förlänger livet ,hua då skulle jag leva länge...haha.jag har alltid haft lätt att skratta och visst jag mår gott när jag får mig ett gott skratt...haha. när jag tänker efter ....hmmm.....jag har inte skrattat speciellt mycket idag....konstigt. ...nåja det kommer fler dagar.
jag har jobbat och efter jobbet var jag och hälsade på en jobbarkompis .innan vi åkte hem handlade vi, för som vanligt var kylen ganska tom.
dagens middag : tacotallrik (mums).
ikväll är det tyst här hemma .anton är hos en kompis ,lilleman ser tv och slappar och roger är i garaget.jag har sett lite av lets dance. jag väntar nu att omröstningen ska va.
ingen kenovinst
vädret idag har varit fint.
inte besökt tradera nåt.
grattis till vinsten L.
trevlig kväll /kramiz

Inga kommentarer: