lördag 9 februari 2008

gomorron

bakade bullar ,chokladmuffins och gaffliner
bullbak


...lördag morgon ,ett par minusgrader ute.
pojkarna är krassliga så det blir att sysselsätta dem inomhus( läxläsning). lilleman har fått en ny penicillinkur ,för den första hjälpte inte .storebror behövde ingen penicillinkur ,än så länge.
tillbringade ett par timmar vid spisen i går kväll , bakade lite...haha.jag var nog lite för duktig,för hua sån värk jag hade sen,jag kunde knappt somna låg och vred och vände på mig länge.medicinen hjälpte inte. somnade till slut.när jag vaknade fjärde gången ,strax före 8 klev jag upp ,värk har jag forfarande.
hobby the man inte är du väl gammal, du är pigg och allert som en tjugoåring , du skulle säkert orka med ett gäng knoddar ....haha.det är vettigt att du ägnar tid åt robin,han är verkligen värd det. han är snäll och omtänksam,precis som sin far.
ska glo en stund på nyhetsmorgon ,återkommer .ha en bra dag /kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen nu har han farit på skotertävling va tråkigt väder idag inge fiske väder precis sitter o ser skidor eller kollar in tjejerna ha ha hör av mej sen glöm inte göra lottot o keno du minns väl nr ? ? ?

Anonym sa...

Hej! Tittar in i din blogg o ser att du är en "bagare".Dina gafflingar såg väldigt goda ut, kan du inte lägga ut receptet på dom.