lördag 23 februari 2008

gomorron


har vaknat och klivit upp.
har druckit en mugg kaffe och ätit två brödskivor.
sitter här i sängen under täcket ,har sovit si så där.har värk som vanligt.
känner mig slö.
funderar på vad jag ska hitta på idag
.anton är inte hemma.
oscar kör med sin radiostyrda traktor just nu och väntar på att datorn ska bli ledig.
tvn har jag startat ,nyhetsmorgon på tv 4.
keno har jag spelat för idag
ska besöka tradera och se om jag hittar nåt kul där...haha.
några minusgrader(-6) och lite blåsigt ute.ska dricka kaffe mugg nr 2 .
ha en fin lördag. gomorronkramar /ting

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Såg du nyhetsmorgon i morse, jag missade det.Hon skulle ju vara där Linda från lets dance. Ja ja man överlever nog såg att du gratta L till vinst har han vunnit igen? Vilken turgubbe... fniss
Nu börjar snart melodifestivalen
Kram Ulla-Bella