fredag 1 februari 2008

på bättre humör


idag är jag på bättre humör.dagen har varit bra trots det oväder vi haft idag.
jag har jobbat idag. medan jag väntade på bussen så var jag och lillasyster och rände på byn.handlade hem lite matvaror.
oscar tog med sig en kompis hem ,så även anton.
eftersom pojkarna var hungriga så lagade jag middag till alla ,bandspaghetti och köttfärssås.
sen har jag bakat mockarutor(denna långpannekaka har många namn,brukar oxå kallas kärleksmums eller snoddas).pojkarna gillade fikat,4 pojkar som ville smaka...haha.
antons kompis ska sova här.dem håller sig mest till i antons rum framför tvn.det är lugnt.lilleman har lagt sig och roger har somnat.tvn är det enda som surrar nu...haha.
skönt med helg ska ha sovmorgon i morgon sen får vi se vad vi hittar på att göra.det kan bli en fisketur om vädret tillåter.nä hua vad jag började gäspa det är nog dax avsluta med att säga god natt /kramiz

Inga kommentarer: