måndag 4 februari 2008

en kylig dag


oscar´s bullar


nu är det kväll och jag har lagt mig med datorn i knät.
tänkte skriva ett par rader innan det är dax att krama kudden.
idag har jag jobbat,medan roger har tagit hand om en krasslig lilleman.(han är förkyld,öron och ögoninflammation).
känner mig frusen ,det har varit riktigt kallt hela dagen hoppas det blir nalta varmare i morgon.
jag har bakat semmelbullar i dag och lilleman fick baka några egna bullar med pärlsocker på .
i morgon är det fettisdag och då ska man äta semlor( mums) jag tröttnar nog aldrig på semlor..haha.roger har varit och köpt lite delar till articen,så nu tillbringar han lite tid i garaget och fixar till arcticen
han har funderat att sälja den ,men har inte än bestämt sig hur han ska göra.
det är kul med skoter.
ja visst hade jag lagt in fina bilder på bloggen....haha.ja undra vem storfiskarn är ...haha....det är lugnt och tyst hemma lilleman har somnat, anton har lagt sig och roger är som sagt ute i garaget. har tänkt passa på att läsa lite innan jag somnar. sov sött /kram

Inga kommentarer: